۱۳۸۶ شهریور ۱۵, پنجشنبه

ناظری ، دنیرو و کرمانی

اول اینکه شنیدم شهرام ناظری در کنسرت اخیرش در آمریکا کلی غوغا کرده و نشریات امریکایی خیلی از صدا و اجرای ناظری تعریف کرده اند و صدای او را با پاواروتی خواننده اپرای معروف و بزرگ جهان مقایسه کرده اند . خب خیلی جای افتخار دارد اما به یاد بیاورید آن آهنگی که خانم سلن داین با آقای پاورتی مشترکاً اجرا کردند ( کسی یادش هست اسم آهنگ چی بود؟ ) بیچاره آقای ناظری که هیچ وقت این شانس را پیدا نخواهد کرد که در ایران اسلامی با یک خواننده زن اجرایی داشته باشد .
رابرت دنیرو در فیلم کیارستمی بازی خواهد کرد . این خبری است که خبرگزاری های داخلی آنرا مخابره کرده اند اما با قید" احتمالاً " اگر این خبر صحت داشته باشد دنیرو نقش مقابل " ژولیت بینوش " را در فیلم "کپی برابر اصل" بازی خواهد کرد و خانم هدیه تهرانی نیز به عنوان دستیار کارگردان یا برنامه ریز فیلم نقشی را به عهده خواهد داشت . نکته ای که برایم جالب است این که سینمای دنیرو و غالب نقش آفرینیهایی که داشته است با دنیای سینمایی کیارستمی خیلی متفاوت است حالا ژولیت بینوش اقلن با مرحوم کیشلوفسکی فیلم آبی را کار کرده است که مربوط به سینمای روشنفکری است . . نتیجه کار هر چه باشد خیلی باید جالب از کار در بیاید .
جدیدترین کتاب هوشنگ مرادی کرمانی " پلو خروش " مجموع داستانهای کوتاهی است که با انچه تا کنون از او خوانده ایم یا لااقل من خوانده ام تفاوت زیادی دارد . کتاب قبلی نویسنده شما که غریبه نیستید به نظرم کتاب گرم و صمیمی تری بود اما این کتاب هم، خواندنش می چسبد . به تعبیر من، داستانها تا حدودی مینیمال و شاید بعضی ها تا حدودی فانتزی هستند . نمی دانم بخوانید و نظر بدهید

۲ نظر:

ناشناس گفت...

21mehr.comشهلا
از کنسرت و صدای شهرام ناظری که حرف نداره
من که عاشق صدای ناظری و استاد شجریان و پسرشون هستم
رابرت دنیرو در یک فیلم ایرانی بازی کنه!!؟

ناشناس گفت...

پاواروتي بيجاره هم كه مرد! من هر كاري مي كنم نمي تونم ناظري گوش بدم! فكر مي كنم وقتي استاد هست چرا ناظري! ناظري اون حس رو بهم نمي ده! دنيرو هم جالبه ها!!!