۱۳۸۲ شهریور ۱۵, شنبه

يعد از ?? ـ?? روز دوباره قراره اين وب لا گ به روز بشه و اگه اميدي مونده باشه واسه کسي ; که من وب لاگ نويس مي شم ؛ با لا خره من وب لاگ نويس مي شم !

مراسم بزرگ‌‏داشت « فرهاد مهراد» برگزار نشد
من و همنسلانم که نميشه گفت ولي پدر و مادراي ما شايد هيچ وقت فراموش نخواهند کرد مويي که به تن اونها سيخ مي شد وقتي کلام شاملو يا قمبري توي موسيقي منفرد زاده با اون صداي بم خيا بوني فرهاد از تو گرامافون ميريخت بيرون و مثلا ميشد "سياهکل "يا "جمعه "
کوچه هاي باريک و شنبه هاي خاکستري فقط مال پدر نبود . مال من لگد از گروه فشار خورده هم بود . حالا تاکي بايد منتظر موند اونايي که زنده فرهاد رو تحمل نکردن خاطرهء اونو تحمل کنن . خدا ميدونه !

حنا مخملباف جايره مي گيرد !
دختر ?? ساله محسن مخملباف ـ سينما گر مورد عقشولي من و خيليا ـ مثل خواهر بزرگ ترش داره جهاني ميشه . اينم اولين جايزه جهاني اين دختر اين خانواده عجيب


افسانه نوروزي زنيست که به اعدام محکوم شده . ميگن مي خواستن بهش تجاوز کنن اونم طرفو کشته . اين نامه ها در مورد اون نوشته شده : نامه سرگشاده يک روزنامه نگار زن به سران سه قوه و نامه سر گشاده سه دانشجوي دختر ايراني
به تمامي مجامع و سازمان هاي مدافع حقوق بشر و حقوق زنان ( لينک از گويا )


و

عباس کيارستمي يک دکتر افتخاريست .
دانشگاه زبان و تمدن شرق ونيز در ايتاليا به "عباس کيارستمي " کارگردان سينماى ايران ، دکتراى افتخارى اعطا خواهد کرد.
در اطلاعيه دانشگاه ونيز که روز جمعه منتشر شد، آمده است : مراسم ويژه اعطاى دکتراى زبان و تمدن شرقي به عباس کيارستمي به عنوان يک چهره بين المللي سينما،?? سپتامبر (هشتم مهر) برگزار مي شود.
دراين اطلاعيه آمده است : کيارستمي به عنوان يک سينماگر برجسته ، توانسته حضور برتر خود را در عرصه هاى ديگر هنرى نيز نشان دهد.<gooya>

هیچ نظری موجود نیست: