۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

پاریس 36

عرض کنم خدمتتان که بنده بر خلاف این دوستان ِ مانوس با محصولات ِ فرهنگی، که بسیار گزیده و فیلتر شده سراغ درواقع پدیده های فرهنگی می روند، مثلن از کیشلوفسکی پایینتر را کارگردان حساب نمی کنند، هر وقت به عرضه کننده این محصولات مراجعه می کنم  کاملن فله ای، چه فیلم و چه کتاب و به قول انوش مثل خرید سیب زمینی، یعنی از روی جلد و عکس، مبادرت به خرید اینگونه محصولات می کنم.
آن وقت است که اگر یک چیز خوب و دندانگیر  گیر بیاد میانشان، میگذارمش به حساب کشف خودم و آقا یک حالی می دهد. هر چند عنقریب 70 درصد کالاهای ابتیاع شده دور ریختنی هستند و کم ارزش. اما می چسبد. تمرین خوبی هم هست که وقتی سراغ نوشته ها و نظرات اهل فن بروی ببینی معیارهای زیبایی شناسایت چقدر انطباق  دارند با اینها.
حالا یکی از این کشف های اخیر بنده که از قوت و شهرتش  بی خبر بودم و کماکان هم هستم این فیلم پاریس36 است. عجب فیلمی است. شدیدن توصیه می شود قربانت گردم. 



۳ نظر:

Shaghayegh Afshar گفت...

من ندیدمش.جدیده یا قدیمی داداش؟

Unknown گفت...

سال 2008 تولید شده خیلی قدیمی نیست

پوتين گفت...

پوياي عزيز . ممنونم كه اينهمه توجه ميكني . هميشه با توام يار قديمي .