۱۳۸۶ خرداد ۱۵, سه‌شنبه

فرضیه

اگر بگویند آخرین تلفنت را بزن به چع کسی زنگ میزنی ؟

۶ نظر:

ناشناس گفت...

احتمالاً یه شماره فرضی میگیرم... یه جوری انگار که خودمم نفهمیده باشم، هم سعی می کنم یه دونه از ایناشو بگیرم که تهش یکی میاد و می گه... شماره ی مورد نظر و این صوبتا... خوش باشی... بسی مشعوفیم که اندوبارته می نویسی!

ناشناس گفت...

این پرسیدن داره!
زنگ می زنم صوفی که برام بیکن گوشت بیاره با سس مخصوص
لول!

ناشناس گفت...

دوست دارم برای آخرین بار به 118 زنگ بزنم و با برخورد گرم آنها رو به رو شوم!!! شاید هم به شبکه قرآن زنگ زدم

ناشناس گفت...

دوست دارم برای آخرین بار به 118 زنگ بزنم و با برخورد گرم آنها رو به رو شوم!!! شاید هم به شبکه قرآن زنگ زدم

ناشناس گفت...

من ترجيح مي دهم به معشوقه ام زنگ بزنم
به گمانم هم راس گفتم هم بهتره
خوب نيس آدم خالي ببنده

ناشناس گفت...

بستگی داره به چه واسطه ای این آخرین بار به وجود اومده .
یه وقت میبینی به این خاطر که دیگه نمی تونم از تلفن استفاده کنم .
یه وقت هم واسه اینه که قراره جای استفاده کردن ، مصرفی بشم .
این خیلی مهمه .