۱۳۸۴ مهر ۲۳, شنبه

كلاژ اين روزها

مرا تو بي سببي نيستي بلا

الهه ي ناز آقاي معين توي اين كافي نت جديد التشخيص بد جوري رژه ميرود روي اعصاب و يك لحظه تير خشم معشوق به جان اين بنده خدا از شرشر انداختن متوقف نمي شود كه خفه مان نكند

هوا خنكتر شده . صبحها و شبها كاپشن مي چسبد . اين روزها توي كارگاه عملا علافم . اما از فردا دوباره گرفتاري شروع ميشود . نصابهاي پليت هاپر ميايند . شانسي كه آوردم سيلوي مواد را استارت زدند . سازه اي كه تمام روز و تمام شب بايد آرماتور ببندند و بتن بريزند. در روز اقلا 100 نفر در گير اين كارند و همه ي نگاه ها طرف اين سازه است و ما به خارج از فشار و نظارت ناظرها هر غلطي مي توانيم توي سنگ شكن بكنيم .

آخه من قربون اون هيكل خوشكلت برم اگه هر نيگا بخواد اينجوري آتيش بزنه پس تا حالا بايد تموم عالم و آدم سوخته باشه . . .


من از صداي گريه ي تو به غربت پاييز رسيدم . . . تو بميري


يه چشم نداشت . گفت جان مهندس ببين اگه برامون يه تشويقي نگيري ديگه كار نميكنيم . ببين چه جوري درستش كرديم . گفتم بايد تا ظهر تموم بشه .گفت اين تا غروب فرداهم تموم نميشه . گفتم تمومش كه كردين برين خونه ، كنترات . تا ظهر تمام شده بود . اون چشمش كه سالم بود برق ميزد . گفتم رشيدي اينجا هنوزم زده بيرون . اون چشمي كه سالم بود شاكي شد

روز عصاي سفيد مبارك

۱۱ نظر:

لولو گفت...

خواستم بنویسم داش پویا اما وقتی شنیدم بمب گذاشتن تو اهواز و 40 نفر کشته شدن.....

mehdi mohseni گفت...

بازم اینجا بمب ترکید!
دارن می کشنمون...!

لولو گفت...

20نفر

maryam گفت...

چهار نفر کشته.هشتاد نفر زخمی.توسط گروه..
مقر استقرار انگلیس
عامل تحریک لندن

دلیل:جدایی خوزستان از ایران

hassan گفت...

تو تنها از بخش کوچکی از این زندگی لذت می بری ، اما در مقابل تمام آن را خواهی دید .

شقايق گفت...

دوباره خون و اشك و نفرت

sadaf گفت...

hello . how are you? miss you .take care . behemoon bezang khoshal mishim

ناشناس گفت...

بسيار زيبا مينويسي عزيز .. مخصوصا اينكه يادآوري كرديد روز عصاي سفيد را .. من سفر بودم و يادمان نبود .. يك سال با بچه هاي نابينا و درگير شدن با معلولين .. صفاي خاصي در سالي كه گذشت به من داد . پايدار باشيد . دوست تو : پونه www.irvani.com

Khashayar گفت...

jalebe...kheili vaghte be man sari nazadi??

شیدا گفت...

توی شبای کاپشن چسبون از عصای سفید و صدای گریه و غربت پاییز حرف زدن چه حالی داره؟ تو بمیری باید با حال باشه نه!ا
راستی چرا همه ی بر و بچ تو کامنت تو از ترکیدن گفتن؟

شقايق گفت...

سلام رفيق
خوش مي گذره براكم؟