۱۳۸۴ شهریور ۶, یکشنبه

این روزهای گشتنی 2

اینجا هوا خوب است . به استثنای ظهرها که گرم می شود . جان می دهد بروی و ولو شوی روی چمنهای روبروی خوابگاه .
سرت هم اگر گرم باشد که چه بهتر
چند روزی است که شدم مسوول سازه . از دفتر فنی تبعیدم کرده اند به یک سازه که در سایت پزوژه از همه جا پرت تر است . ( به دهان سرویس شده ام سلام کن ! )
تاق بستان را جمعه دیدم . بعدش هم دنده کباب خوردیم و در پارک کوهستان چرخیدیم و عصرش رفتیم درکه صحنه ( صحنه شهریست نزدیک کرمانشاه ) .
تفریحی که 16 ساعت طول کشید .
از کارگاه آمده ام کافی نت . کماکان از همه دنیا بی خبرم و با عکس های این مردک دوست داشتنی حال می کنم " مثال تور ماهیا " را زمزمه میکنم .
آره داداش !

۹ نظر:

صبا گفت...

اينجا پر از گريه باران است....
شايد...
نمی دانم!

شقایق گفت...

خوش باش که این هم دمی ست!

lolo گفت...

چقدرسخته كه دور باشي و باز هم دور باشي و باز هم دورتر باشي و درو تر باشي و دور باشي

vartan گفت...

بابا فعال
هر روز بهتر از دیروز!

yekta گفت...

عجب دلم تنگ شد پسر

فریدون گفت...

نغمه های گمشده ی جاده ابریشم را ببین
مسول سازه

صبا گفت...

نمی دانم چرا.اما اين روزها بی خود می ترسم.

شقایق گفت...

هنوز همان فاصله هاست
همان فاصله ها...

khodaei گفت...

سلام دوست عزيز
برای کاربران وبلاگها و سايتها طرحی نو و جالب دارم...
از تمامی دوستانی که وبلاگ و يا سايت دارن تقاضای همکاری دارم...
تا بتوانيم با پياده کردن اين طرح ... کار را برای کاربران راحت کنيم...
اين طرح مانند ديکشنری برای سايتها و وبلاگها ميباشد
برای تکميل و راه اندازی اين طرح شما هم لينک خود را ارسال کنيد
با تشکر